Balklänning

Åh herregud vad jag blir överlycklig. Har hittat minst tio balklänningar som jag älskar, i samma affär, i Sverige. Äntligen känns det som jag kommer någonstans. Så om allt går som det ska och jag får kommer upp och prova dem så har jag förhoppningsvis min balklänning inom snar framtid !! :D
HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY !!

Har äntligen fått sms från min kära sanna också! LUCKY ME! Hon har det jättebra, syr upp sin balklänning, träffar massa människor från Halmstad och jaa! Har bett henne att köpa hem en ananas till mig. Hoppas hon gör det! Hon hälsar till alla också !! :*

Tror fanny håller på att bli sjuk så tröstade mig innan med en el maco ;) Nu ska jag iväg och handla för ikv ska det bli tacos. MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0