Fysikdejt

Igår var en bra dag. Skolan var inte allt för jobbig (beror ju såklart vad man gör den till också ;)) slutade tjugo i två och tog med mig physicsboysen hem och våldtog dom en aning. hehe not. Nej grejen var att de skulle hjälpa mig med mitt sista fysik A prov som jag ska ha på fredag, sen är jag ikapp!! Efter många timmars pluggande (riktigt effektivt faktiskt!!) så bjöd jag mina duktiga lärare på pizza som tack! Efter det körde vi lite fysik till sen åkte dem hem. Har bara en sak att säga: TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK FIDDE OSCAR PADDE!! you saved mee, MVG here i come im the next frankenstein lol serious!!

Idag är jag ledig, hur skönt? asniiice .. så dagen består av soffan, tvn, fillen, lite godis och snart ska jag och sjuka lillasyster åka och köpa mat :D Ikväll blir det träning, KÖTTA !! (spec lollo och sandra som jag vet ska göra något idag!!)


Hey maaaaaan :D  HUUNNNGRRRRIIIIIGGGG !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0