Galet bra träning!

Friståendeträningen var underbar!! fyfan vad bra det kommer bliii !!! ny del som kommer äga sönder! tjenare säger jag bara! En sak är säker, vi lär chocka er totalt, knock your socks off!! OCH FYFAN VAD JAG TYCKER OM ER! vet att jag säger det hela tiden men har så himla roligt med er och är så glad att jag äntligen älskar gympan igen som jag gjorde förr i tiden <3
Bara så ni(haha ni som läser kanske är en person typ men jaja) vet så kommer jag skriva mycket om gympan i min blogg i framtiden. Exakt vad jag tycker och tänker! Det gör jag för att jag ska kunna använda det i mitt projektarbete som handlar om gympan. Exakt vad det är vill jag inte gå in på, men bara så ni vet :)

För övrigt har jag inget intressant att säga mer än att jag absolut inte är ful :D Imorgon blir det skola två timmar sen träning med sanna och elin och sen gympaträning! yeah man, TAGGA !! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0