Kvällsfunderingar

Från världens bästa humör till världens sämsta, det sög ju .. Orkar verkligen inte med det här! allt är redan så jobbigt. att ni trycker ner mig så gör det inte bättre direkt. Blööööööö jag är den mest själviska i världen tänker aldrig på någon annan än dig själv... Tack vare att jag vet bättre så tar jag inte åt mig så himla mycket som jag skulle om jag inte vetat att jag faktiskt inte är den mest själviska. Men trots det så är ni dom som står mig närmst så det är klart att varje jävla gång ni säger det så blir man ledsen och fundersam.
GAAAHH !! palla palla palla palla ( snacka om emo men whatever )

Har kommit fram till att av alla mina nära och vänner finns det bara två änglar som är de enda jag kan lita på till 100% och gud vad jag är glad att jag har er. NI ÄR BÄST!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0