Nu jävlar är jag på g!

Äntligen börjar jag få ordning på mitt liv igen! Nu har jag kommit igång med träningen, börjat äta lite bättre och har det mesta under kontroll igen. Dock ska jag inte gå tillbaka helt till det liv jag levde i höstas. Offrade alldeles för mycket roligheter för att hålla formen. Ibland får man faktiskt släppa loss. Så lika duktig som jag var i höstas blir det inget med. Tack och lov! förlorade alldeles för mycket av det roliga i mitt liv när jag levde så inser jag nu :)

Skoldagen var inte så jobbig som väntat. Kemin var helt okej kul, sen var Micke (religionläraren) spårlöst försvunnen så vi fick fysiken framflyttad och slutade därför en timma tidigare än väntat. Hoppas på att han är lika försvunnen imorgon för det är vår sista lektion !! HÅLL TUMMARNA FÖR MIG HÖÖRRNII :D

Nu ska jag gå och skaffa mig lite Fannytime. Duscha och fräscha till mig lite och sådära! i like! sen blir det nog sängen med en bra film! Imorgon blir det skuula sen träning, NICE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0