Sallad på maxi!

Ja som sagt så har jag köpt sån självplock sallad på maxi idag. Fyfan vad god den var säger jag bara, även om det gick lite överstyr xD Jättesvårt att plocka en egen sallad när där finns så mycket att välja mellan, detta ledde till  flera konflikter! Det slutade med att min sallad bestod av allt från kycklig till tonfisk till oliver till fetaost till ägg till ananas till vitlöksdressing.
MEN GOTT VARE !! jag kommer bli stammis!
rekomenderas verkligen, inte så himla dyyrt heller va kompis :D

F- "skjuuukt"
Arg främling -"Skjuut? Ja du bara skjut mig?!"


Kommentarer
Postat av: Elin

Eh. DU. ÄR. KONSTIG. har aldrig fattat grejen med tonfisk och ägg... va är de för blandning? Nä fybubblan! den kan du behålla. Hahaha skjut mig

2011-01-11 @ 18:21:25
URL: http://elincarlstrand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0