Skola är ju himla roligt asså!

Vilken tur då att det är studiedag imorgon, hihi. + att jag har det bästa schemat ever! så så jobbigt har jag ju det inte förstås. Det var dessutom dags för måndagssallad, på maxi of course!!
Nuuu, så ska jag göra klart min labbrapport som måste vara inlämnad för att jag ska få MVG i slutbetyg. kuuuwl! Jag är så himla skoltrött så det är sjukt, orkar ingenting!

Fick Magaluf bilderna av julia idag också, har inte ens sett dom. så nu ligger dom fint ute på facebook!

Det skulle vara den värsta dagen på hela året idag. Den har inte varit så farlig tycker jag, och är det den värsta på hela året så ser jag ju lätt fram emot det här året höhö!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0