Träningsdag? Studiedag?

Studiedag idag var mycket roligen!! Började med att jag vaknade (surprise) sen stack jag falksanna och lisafisa till Nautilius för att träna. Sanna som är så duktig så hon ska bli instruktör höll sitt nygjorda pass för mig och lisa. Step intervall eller något typ. Som nybörjare får jag säg att jag var asbra (nej). Mycket roligare än vad jag trodde faktiskt, och sanna övar du lite till så blir det nog bra :*
efter det blev det hem en jättesnabbis sen iväg och kolla balklänningar. Hittade faktiskt tre stycken som jag tyckte om :) Fast ändå inte riktig kärlek! Pappsen bjöd sedan på fika MUMS !!

Sen blev det hem en jättesnabb stund och nu är jag nyss hemkommen från en toppenträning med mina fina gympatjejer. Tre timmar går sjukt snabbt med er! 
"Hellre en rövare i pÅlen än en pÅlare i röven"
"Hellre hundra hästar i röven än en polare i röven"
Riktigt kul träning och styrkan i slutet gjorde mig helt slut så nu ligger jag häär heldöd i snoffan och orkar inte ens gå och duscha. HÖHÖÖ :D

Imorgon väntar skolan som alltid är lika spännande, not! miljökunskap och religion sucks!
KYSS PÅÅ ER HAVE A GOOD NIGHTS SLEEP!
SOMMAR SOMMAR OCH SOL HAVET OCH VINDEN OCH DOFT AV KAPRIFOL !! ge mig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0